2005, Herceg Novi, Srbsko a Černá Hora

1. Místo: 13. - 24.9.2005 Herceg Novi (na pobřeží Jaderského moře asi 260km od Bělehradu)

2. Účastníci: každá federace může vyslat jednoho pozvaného hráče do každé kategorie (H10,12,14,16,18 a D10,12,14,16,18) tedy dohromady 10 hráčů. Účastnící musí být federací přihlášeni do 20.8.2005 na předepsaném formuláři

3. Poplatky ECU:

  • 65 EUR za každého pozvaného účastníka. Po skončení akce obdrží každá federace invoice a převede finance podle údajů v něm
  • za každého dalšího hráče, kromě pozvaných, je poplatek 130 EURo

4. Registrace a cestovní podmínky:

  • přihlášky musí být vyplněny a zaslány do 20.8.2005 faxem, nebo na oficiální mailovou adresu;
  • v přihlášce musí být uvedeno jméno, příjmení, ID, ELO FIDE, titul a číslo pasu každého hráče. Zároveň musí být uvedeno jméno, e-mail, fax a telefonní číslo vedoucího výpravy a zodpovědné osoby národní federace
  • fotografie hráčů, trenérů a doprovodných osob (2x3cm). Foto může být pořízeno po příjezdu na místo konání, ale bude zatíženo poplatkem 3 EURo za osobu
  • hráči nebudou připuštěni do turnaje, pokud nebudou zaplaceny všechny poplatky;
  • cestovní náklady, které musí být zaplaceny všemi hráči nebo jejich federacemi :
  • Bělehrad – Tivat (letadlo, přibližně 40 minut), Tivat – Herceg Novi (bus, 30 min.) 135 EURo za obě cesty;
  • Bělehrad – Herceg Novi (bus, přibližně 12 hodin) 90EURo obě cesty;
  • Podgorice letiště – Herceg Novi (bus , asi 1 hodina) 60 EURo dvě cesty;
  • Tivat letiště – Herceg Novi (bus) 25 EURo
  • Je možné zorganizovat i dopravu z letiště v Dubrovniku (Chorvatsko), ale je k tomu třeba speciální domluvy s pořadateli.
  • uvedené služby budou k dispozici 12.9.2005 (příjezdový den) a 24.září 2005 (odjezdový den) . V případě potřeby budeme po domluvě akceptovat speciální požadavky;
  • hráči, kteří zvolí vlastní dopravu do místa konání to musí vyznačit na přihlášce a jsou plně zodpovědní za všechny problémy, které mohou vzniknout. Naopak účastníci, kteří zaplatí všechny náklady do 20.8.2005 mohou počítat s pomocí pořadatelů se získáním vstupních víz za těch nejlepších podmínek

5. Ubytování a stravování:

  • ubytování a plná penze bude poskytnuta částečně v A**** (200 lůžek) a BC*** (250 míst) v hotelech „Plaza“ a „Idalgo“ v Hercegu Novem. Rezervace a platby musí být provedeny do 20.8.2005;
  • hráči mající ubytování a plnou penzi musí zaplatit kompenzace ve výši:
  • 129 EURO za ubytování v hotelu Plaza;
  • 99 EURO za ubytování v hotelu Idalgo
  • jeden trenér pro každou delegaci má 20% slevu oproti cenám pro doprovodné osoby z následující tabulky:
      PLAZA "A" PLAZA "BaC" PLAZA "BaC" IDALGO IDALGO
      doprovod extra hráč doprovod extra hráč doprovod
    jednolůžkový 65 EUR   55 EUR   45 EUR
    dvojlůžkový 49 EUR 39 EUR 42 EUR 32 EUR 36 EUR
  • každá federace bude po provedení platby informována

6. Hrací místnost a program turnaje

  • hrací místnost je situována v hotelu Plaza (2. patro);
  • program turnaje:
    úterý 13.9.   Příjezd delegací
    středa 14.9. 11,00 Technická porada vedoucích výprav
        15,00 Slavnostní zahájení
        16,00 1.kolo
    čtvrtek 15.9. 15,00 2.kolo
    pátek 16.9. 15,00 3.kolo
    sobota 17.9. 15,00 4.kolo
    neděle 18.9. 15,00 5.kolo
    pondělí 19.9.   Volný den
    úterý 20.9. 15,00 6.kolo
    středa 21.9. 15,00 7.kolo
    čtvrtek 22.9. 15,00 8.kolo
    pátek 23.9 13,00 9.kolo
        20,00 Slavnostní zakončení
    sobota 24.9   Odjezd delegací

Federace, která nevyšle zástupce na Technickou poradu nebude připuštěna k turnaji.

7. Pravidla

  • turnaj bude hrán švýcarským systémem na 9 kol. Pro nasazení nebudou brány v úvahu národní ratingy hráčů. Tempo hry 90 minut na 40 tahů + 15 minut na dohrání s přídavkem 30 sec za tah počínaje prvním tahem v partii;
  • každá federace dostane zdarma jeden turnajový bulletin. Před turnajem (od 20.5.) můžete najít informace na www.scgchess.org

8. Ceny

  • první tři hráči v každé kategorii dostanou medaile. Prvních 5 hráčů získá poháry a prvních 10 hráčů diplom;
  • prvních 5 hráčů v každé skupině získá speciální ceny (šachový software, knihy a soupravy) v celkové hodnotě 10.000 EURO
  • každý účastník dostane dárek v celkové hodnotě 10.000 EURO

9. Kontakty:

Oficiální stránky: www.scgchess.org

Oficiální mail: euroyouth2005@yahoo.com

Ředitel turnaje: Vladimir Sakotic, mobil: +381 64 111 31 17 nebo +381 69 498 989, mail: vladimirsakotic@yahoo.com

Organizační pracovnice: Sava Kizova, mobil: +381 64 333 33 16 nebo +381 11 32 27 826, private mail: savakizova@yahoo.com

Kancelář: telefon: +381 11 33 44 172 nebo +381 11 32 27 826, fax: +381 11 33 42 730